პროექტი ,,დაავადებებირომლითაც გენეტიკა პატარას ასაჩუქრებს"
ტრენინგის I დღეს გავეცანით ინტელის კურსის მიზნებსა და განვსაზღვრეთ მოლოდინი, შევქმენით საქაღალდეები თითოეული რესურსის შესანახად.გავეცანიტ პროექტის გეგმის შაბლონს და პროექტის შაბლონების ნიმუშებს.
ტრენინგის I დღეს გავეცანით ინტელის კურსის მიზნებსა და განვსაზღვრეთ მოლოდინი, შევქმენით საქაღალდეები თითოეული რესურსის შესანახად.გავეცანიტ პროექტის გეგმის შაბლონს და პროექტის შაბლონების ნიმუშებს.
II დღეს გავაგრძელეთ მუშაობა პირველ მოდულზე . შევქმენითბუკლეტები. ვიმუშავეთ პროექტის გეგმის ,შაბლონზე შევისწავლეთ
როგორ შევქმნათ ტექნოლოგიურად გამდიდრებული სასწავლოპროექტები.
III დღეს განვიხილეთ მოდული 3.შევადგინეთ მიმართულებისმიმცემი საკვანძო კითხვები.შევადგინეთ დროში გაწრილი შეფასებისგეგმა.შევქმენით შეფასების რუბრიკები
ინტელის ტრენინგის IV დღე ეფექტური და მრავლისმომცემი აღმოჩნდა. დავხვეწეთ პროექტის მიზნები და შეკითხვები .შევისწავლეთ თუ როგორ გამოვიყენოთ შეფასების სტრატეგიები შეფასების გეგმისა და რუბრიკის შედგენის მიზნით.
V დღე.გავეცანით ვიკი საიტებს.ინტერაქტიულინტერნეტრესურსებს,სასარგებლო ვებ საიტების ეფექტურადმოძიებას,კოლაბორაციული მუშაობისპინციპებს,რესურსებს.გავეცანით ონლაინსაკომუნიკაციოკოლაბორაციულ ინსტრუმენტებს.
I დღე .დავიწყეთ ინტელის კურსის შესწავლა, რომელიც ითვალისწინებს პროექტებით სწავლებას.პირველ მოდულში შევისწავლეთ საწავლო პროექტის გეგმაზე მუშაობა. გავეცანით ინტელის კურსის მიზნებსა და მოლოდინებს,პორტფოლიოში საქაღალდეების შექმნას.
I დღე .დავიწყეთ ინტელის კურსის შესწავლა, რომელიც ითვალისწინებს პროექტებით სწავლებას.პირველ მოდულში შევისწავლეთ საწავლო პროექტის გეგმაზე მუშაობა. გავეცანით ინტელის კურსის მიზნებსა და მოლოდინებს,პორტფოლიოში საქაღალდეების შექმნას.
VI დღე. გავიარეთ მეოთხე მოდული. ჩვენი თავი წარმოვიდგინეთ მოსწავლიში როლში, შევეცადე მოსწავლის შესაძლებლობები გამეთვალისწინებია და შესაბამისად შემესრულებია სამუშაო, რა არის მოსწავლისათვის უფრო მისაღწევი, გავითვალისწინე მათი საჭიროებები.
VII დღეს გავიარეთ მეხუთე მოდული, შევქმენით შეფასების რუბრიკები, დავწერეთ კომენტარები, გავწერეთ პროექტის პროცედურები. ნამუშევრები განვათავსე შესაბამის პაპკებში.
VIII დღე. დღეს გავიარეთ მე-6და მე-7 მოდული. ვიმუშავეთ მასალების შექმნაზე, რომლებიც განკუთვნილი იყო, სპეციალური საჭიროების მქონე, არაქართულენოვანი და ნიჭიერი მოსწავლეებისათვის. გავეცანით ფასილიტაციის ნიმუშებს.
IX დღე. კიდევ ერთხელ გადავხედე ჩემი პროექტის გეგმას, შევიტანე შესწორებები.
Комментариев нет:
Отправить комментарий